Сделать стартовой В избранное


Виїзд в Кончу Заспу. Краще ніяк, ніж так!

Не буду описувати сам матч, адже про його події і так багато інформації. Скажу лише, що в першому таймі довелось спостерігати справжнісінький «нуль» в активних діях нашої команди, а вже на другий тайм, після розмови в роздягальні, на поле вийшла зовсім інша команда. Проте жахлива нереалізація створених біля воріт суперника моментів, не дозволила нам в цей день святкувати перемогу. Це вже проблеми гравців і тренера, і сподіваюсь, що вони будуть вирішені. Тож перейду до суппорта.

Останнім часом вже стало традицією — якщо клуб організовує поїздку вболівальників в інше місто, то в одному автобусі їдуть представники як 10-го так і 7-го секторів. Так було в Охтирці, Києві (на Оболоні), і мав бути ще один в Київ. На превеликий жаль спочатку керівництво відмовлялося брати хлопців з 10-го сектору, нічим це не пояснивши, а вже перед самим відїздом сказали що пан Лавренко виділив гроші лише в бік до Києва і представникам 7-го сектору слід «скинути в касу» н-ну кількість гривень. Тож як наслідок своїм ходом із складу SA добралося 4 чоловіка — автобусом близько півтора десятка. При цьому підтримка була настільки жахливою… що це неможна передати.

Представників 10 сектору не прийняли до лав «справжніх» п’янючих фанів, вони вимушені були стояти окремо. При цьому десятка, яка приїхала на автобусі горлала абияк, абищо, не злагоджено, зате багато халявних прапорів, як завжди. Якщо оцінювати, такий супорт ледве натягнув на «1». Так, так, одиниця! Такого жаху я ще не чув.

Це підтвердила і людина, яка відіграє не останню роль в клубі — І. О. Матаков. На питання, чи сподобалася керівництву така підтримка «фан-клубу», він відповів — «Ні!». Запитавши, як можна пояснити таку поведінку керівництва по відношенню до обох клубів, почули: «таким чином хотіли подивитись хто справжній фанат і любить клуб. Відсіяти випадкових людей. А Вам (звертаючись до 10-го сектору — прим. автора) — спасибі, спасибі»! Так, я не проти їздити на виїздні матчі за свої кошти, і не я один. Але при цьому не завжди виходить-це по-перше, і по-друге — яким чином можна виховати справжнього фаната як не без допомоги клуба?

Але не все так погано. Вдалося поспілкуватися і з деякими гравцями. Антон Лисюк, до речі, вийшовши на заміну відмінно провів частину другого тайму, сказав, що все буде добре і відносини між клубом та фанатами покращаться.

,
Tony Philips 08.10.2008.

35 комментариев на “Виїзд в Кончу Заспу. Краще ніяк, ніж так!”

  1. Полиграф :

    Мда…що тут казати…знову проявився наш менталітет…це я про шару.НА шару,за рахунок клуба на футбол готові їхати усі-і діти, і пенсіонери, а підтримувати…підтримувати клуб вони і не збираються(((( Ганьба їм! І ганьба керівництву клуба!!! Я сподіваюсь, що Лавренко, який був присутній на мачті це зрозумів!!!!!!

  2. Полиграф :

    І ще одне-настав час зрозуміти керівництву клуба, що після 3-х поспіль програшів, на 4-ту домашню гру звичайні вболівальники можуть і не прийти, а фанати-вони будуть з клубом до кінця!!!

  3. Марко :

    Моя думка така, якщо ти навіть їдеш з клубом на матч і нічого не тямиш в активній підтримці команди — краще вже сиди мовчки! По таким неадекватам судять про весь двіж і про місто. Я вже давно говорю — їздити фанатам на виїзд кузбасом це не правильно. Але таким чином намагались хоч трішки більшу кількість вивозити в інші міста. В будь-якому випадку потім доводиться всім разом стояти в одному секторі. Раніше хоч якось вирішували цю проблему. Але той контингент що був у неділю на матчі переплюнув всих

    Автору статті спасибі що не промовчав

    Полиграф, 2 поразки поспіль, в останньому матчі була нічия

  4. damn Oi! :

    Автор, так тримати!

    що за дискримінація стосовно фанів з 10 сектору? і річ не в тому, що в кузбас їх не взяли (нафік треба), але це є факт, та ще й без пояснень. і думаю, не вперше.
    тре провести зустріч фанів з керівництвом, щоб не було таких — «без пояснень»!!
    судячи з написаного, жахливий виїзд, жахлива підтримка, але не з боку справжніх фанів. вони б такого не дозволили собі

  5. Полиграф :

    Марко, я мав на увазі взагалі-програши-виграши, а не окремо взяту команду!!!

  6. Марко :

    damn Oi! хлопця вдалося поспілкуватися з Матаковим, вони доступно донесли свою позицію. Ядумаю що керівництво з цієї ситуації може зробити лише два висновки — більше не буде організовувати виїзда, або все залишиться так як є (на розсуд тих людей, хто катає на виїзда за клубні гроші)

  7. Полиграф :

    Марко, а мені взагалі не зрозуміла ваша позиція…Виходить,що краще сидіти вдома,чим їздити на виїзди зі звичайними болєлами??? Виходить що так?

  8. Марко :

    Полиграф, эдиної позиції по цьому питанню мабуть немає (інакше подібною ситуації не виникло б). Але я думаю саме так! Краще взагалі не вести! Тут я не поділяю думку автора, що халявними виїздами можна виховати фаната. В такому випадку, за свої кровні, будуть їхати тільки ті, кому це дійсно потрібно. У фанатів не повинно бути залежності від клубу. Нажаль, в житті не все є так як хочиться

  9. Matros :

    Я ездил в Киев. Поддержка была нормальной, учитывая количество людей, поехавших на матч. Поездка стоила 30 грн. А любителям «халявы» с 10-го сектора просто стало жаль «тридцатник». А если и был запрет от Лавренко, то, ИМХО, из-за того, что воровать из магазинов продукты по пути из Оболони — не есть хорошо. Как раз по этому и судят о городе. И организаторам поездки не хочется отвечать за такие действия этих «голодающих».

  10. Марко :

    «Поддержка была нормальной»… ну что тут еще добавишь )))

  11. Ларимда :

    Марко хотел задать тебе вопрос , а ты в Киев ездил или тебе так рассказали ? А по поводу выездов 10 сектора , выезжать им на матчи надо ( для подддержки ) , но надо также вести себя адекватно . Видел бы ты автобус который приезжает в Александрию с матча — в свинюшнике наверное чище . А воровство в магазинах ? Словят когда-то и выезды прекратятса полностью .
    P.S.Что хотел автор данной статьи донести людям я так и непонял ? То ли вобще запретить выезд , то ли чтобы 10 сектор брали ?

  12. Ларимда :

    Хотел по поддержке добавить —
    «На игре присутствовали фаны «Александрии» в количество примерно 30 человек, которые очень громкогласно поддерживали свою команду. Был на трибунах и президент гостей, который руководил игрой почище тренера.» — абзац первый , взято з сайту http://www.dynamomania.com/news/75312-dinamo-2-pfk-aleksandriya-1-1-otchet-o-matche

  13. Tony Philips :

    Что я хотел донести — так это ту ситуацию, которая была на матче. Если кому-то кажется, что поддержка была нормальной и фаны очень громкогласно поддерживали свою команду, то это просто смешно! Какие были кричалки? Делаем дела и делай гол, и пореже делаем вещи. Вот и всё? И если автобус остается грязным после 10-го сектора, то каким он был посл выезда на Динамо? И сколько 7-й сектор выпивает, чтобы поддерживать ПФКА? Можна на эти вопросы не отвечать, потому что понятно что поддержки не было!!!

  14. Я :

    Tony Philips — почему не отвечать, очень хочетса ответить. По поводу грязи в автобусе, ты сравнивал что остаетса после седьмого сектора на их местах. Я видел ето беспризорные бутылки которые катаютса по салону и у которого хозяина не найдеш, ето майонез размазанный на проходе, ето кусочки хлеба которым кидаютса в автобусе (+ один раз решили закурить). По поводу выпивания кто, сколько и за что? Пьет в автобусе как седьмой так и десятый, 7 — пиво, 10 — водку. Ни разу не видел чтобы кто-то из 10 уезжал в «Ригу» или был пьян или что его не пустили на стадион (при мне не было). А на вопрос сколько выпивает 7 сектор, тебе какая разница, ведь они пьют не за твои деньги + у каждого своя доза выпитого. И последний вопрос Вам — а что Вы сделали кокретно для поддержки клуба на матче? Наверное стоял в сторонке и думал ну мля приеду, напишу. Молодец, поддержал.

  15. Марко :

    буга-га.. от настрій підняв )) особливо мені сподобалось про майонез )))
    «Я», ти ще розкажи де і як ти користуєшся туалетом на виїздах, і яка доза у тебе особисто )))

  16. Андрей Т. :

    Жаль но многие из тех кто считает себя заядлым фанатом ПФКА из 7го сектора ездят на выезды не поддержать команду, а просто забухать. Не однократно во время выездов на весь автобус распевались речевки типа: «Мы собрались, чтобы забухать — ГЕЙ, чтобы забухать — ГЕЙ и тд». О какой вообще поддрежке может идти речь, когда единственное что заботит фанов — это хлебнуть пивка.

  17. Полиграф :

    Андрей Т. фанати дуже часто, під час їзди, кричать жартівливі заряди! І це не означа, що вони насправді зібралися на матч, щоб забухати!!! А пиво — то не є алконапій! А пити, чи не пити… то вже жалежить від самої людини!

  18. Марко :

    «А пити,чи не пити…то вже жалежить від самої людини!»
    +1
    головне адекватність у будь-якій ситуації, а не перетворюватися на посьміховисько

  19. Я :

    Марко — здесь не смеятса надо, а призадуматса. А тем кто сколько пьет, я хотел обьяснить, что 7 сектор — ето молодые люди от 12 до 17 лет (тебя не в счет). 10 сектор — ето уже мужики которым за 30 лет (есть и постарше). Соответственно если выпить алкоголя 12 летнему и 30 летнему одинаково, то кто-то из них точно уедет в «Ригу» думаю ето будет не тридцатилетний.
    Андрей Т. — думаю по высказываниям Полиграф написал правильно, ты возможно самогон и не пробовал, а кричиш на стадионе: — А мы любим самогон, ПФК и сало. Я не вижу ничего плохого кто сколько выпьет, здесь главное как писал Марко «головне адекватність»

  20. Серж :

    Я:
    — — — — — — — — — — — —
    Слушай!Ты вообще на футбол ходил хоть один раз?! Вообще ты попутал, кто такие 10-й сектор и кто такие 7-й сектор. Это на 7-м секторе сидят и бухают а не на 10-м! Мы весь матч поддерживаем клуб и не позволяем себе присесть! Так что будь добр прийди и посмотри кто на десятом секторе и кто на седьмом.

  21. Марко :

    Серж, згоден. «Я» повний неадекват який не розуміє про що йде мова.
    Він продовжує мене радувати — 12 років )))) дійсно, там стоять одні мої ровесники! 6-А 20-та школа руліт )))та щей вбухані в усмерть… через “Ригу” ))) все, я упав зі стільця :) в рот мені ноги ))) «Я» пиши єсчо!

  22. Серж :

    Марко: Ну ты загнал! =) Щас я со стула упаду :))))

  23. Я :

    Да , согласен перепутал когда писал 7 и 10 . Ну так скажите сколько лет — от и до фанам с 10 сектора .

  24. damn Oi! :

    Марко
    опа! ти теж вчишся в 20-тій школі?? :))) я вже перейшла до 9 класу, ще недовго залишилося.

    Я
    а що, вік має значення для фаната на секторі?
    щодо кузь у автобусі — як я зрозуміла, то преображає їх на виїздах аж ніяк не 10 сектор. судячи з деяких прикладів я в цьому впевнена.

  25. damn Oi! :

    *преображає автобуси

  26. Я :

    damn Oi! не считаю что возраст для фаната имеет значение , я спросил о возрасте потому как писал о алкоголе и разнице в возрасте( в коментах выше )как мне показалось то некоторые фанаты где-то лет 12 ето я по 10 сектору . Не понял только твои высказывания по поводу Марко по 20-й школе( или здесь я тоже ошибся , я считал что ето мужчина лет 26 , может 27 )

  27. Аноним :

    Я

    :))) аа, повеселил)) ну это стеб, да. это он, стеб, по поводу 20-й школы, он самый!
    некоторые фаны — это не весь сектор. вообще ведем беспредметный разговор имхо.

  28. Egocentrik :

    самая веселая страничка из всех ))

  29. Гость :

    Egocentrik
    Якого, ще ти сюди лізеш??? ###

  30. Марко :

    Гості, не перегибайте палку! Можна обійтись і без особистих образ

  31. Полиграф :

    Я,я ось був на останньому матчі на 10 секторі і чомусь не помітив п’яних дітей ! Ні, можливо вони так понапивалися, що просто впали біля сектору, але на секторі таких не було !

  32. Я :

    Полиграф — да я не говорю что все пьют и неговорю что все пьют в драбадан ( хотя с 7 сектора видел двоих кудесников ). Я хотел сказать что как 7 сектор так и 10 сектор все таки немного прилаживаетса . И писать что вот мы 10 сектор вобще не пьем — ето полная фигня , ето тоже самое если бы я написал что 7 сектор пьет только безалкогольное пиво .
    Гость — а Вам молодой человек надо вести себя скромнее со своими высказываниями .

  33. Серж :

    «Я»:
    ————
    Да мы пьём!Только не на футболе!Лично я вообще не никогда не видел что бы кто то из наших ребят в перерыве пил водку,может кто то и употребит 0,5 литра,но это не означает что пьём!

  34. Egocentrik :

    отвечу Гостю (если его так можно назвать). Почему пишу сюда, потому что имею уже представление обо всем происходящем — это раз. Во-вторых, после твоего сообщения прав находиться здесь и что-либо писать ты имеешь меньше всех и меньше меня. В-третьих, чем это я так лично тебя задел что вызвал столь негативную реакцию с твоей стороны? И последнее — не тебе судить о моем профессионализме в работе и в моем хобби — фотографии!

  35. Марко :

    Шановні читачі, не перетворюйте коментарі в балаган! З`ясовувати стосунки всі в сад. Якщо є що сказати — то ТІЛЬКИ по темі! :(

Оставить комментарий











# Команда І В Н П О
1 Шахтар 30 25 4 1 79
2 Динамо 30 23 6 1 75
3 Металіст 30 16 11 3 59
4 Дніпро 30 15 7 8 52
5 Арсенал 30 14 9 7 51
6 Таврія 30 12 9 9 45
7 Металург 30 12 6 12 42
8 Ворскла 30 9 10 11 37
9 Чорноморець 30 10 7 13 37
10 Кривбас 30 9 6 15 33
11 Іллічівець 30 8 8 14 32
12 Волинь 30 7 6 17 27
13 Зоря 30 6 8 16 26
14 Карпати 30 5 8 17 23
15 Оболонь 30 4 9 17 21
16 Олександрія 30 4 8 18 20